Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Eredményes ügyfélkiszolgálás

2020.02.16

„Légy a saját próbavásárlód!”

 

Mit nyer a Cég ha kiváló az ügyfélkiszolgálásban?

 

  • Ügyfeleink számára a legjobbat, legjobban, leggyorsabban, felelősen és bizalommal
  • Ezt a „mérőszámot” folyamatosan ellenőrizni szeretnénk, hisz az ügyfelekből „élünk”
  • Hosszú távú ügyfél orientált gondolkodás döntő a profit szempontjából
  • Az ügyfelekért folytatott versenyben az egyik befolyásoló tényező a termék,  másik – talán még fontosabb – tényező az általunk nyújtott szolgáltatás! Ezen fejlesztünk most és ezen szeretnénk fejleszteni a jövőben is!
  • több ajánlás - több bevétel - több ügyfél
  • biztosabb, hosszabb távú munkahely

 

A Munkavállaló megismerje azokat az ügyfél kiszolgálási normákat amiket a Vállalat biztosít az üf-nek , ismerje meg az ügyfélkiszolgálás írott és íratlan szabályait.

 

Állítsuk össze a saját normákat, dolgozzuk k a saját Ügyfélkiszolgálási Kódexünket!