Eredményes ügyfélkiszolgálás
2020.02.16
„Légy a saját próbavásárlód!”
Mit nyer a Cég ha kiváló az ügyfélkiszolgálásban?
- Ügyfeleink számára a legjobbat, legjobban, leggyorsabban, felelősen és bizalommal
- Ezt a „mérőszámot” folyamatosan ellenőrizni szeretnénk, hisz az ügyfelekből „élünk”
- Hosszú távú ügyfél orientált gondolkodás döntő a profit szempontjából
- Az ügyfelekért folytatott versenyben az egyik befolyásoló tényező a termék, másik – talán még fontosabb – tényező az általunk nyújtott szolgáltatás! Ezen fejlesztünk most és ezen szeretnénk fejleszteni a jövőben is!
- több ajánlás - több bevétel - több ügyfél
- biztosabb, hosszabb távú munkahely
A Munkavállaló megismerje azokat az ügyfél kiszolgálási normákat amiket a Vállalat biztosít az üf-nek , ismerje meg az ügyfélkiszolgálás írott és íratlan szabályait.
Állítsuk össze a saját normákat, dolgozzuk k a saját Ügyfélkiszolgálási Kódexünket!