Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Kommunikáció és önmenedzsment

2020.02.24

Kommunikáció és önmenedzsmentkommunikacio.png

 

Aki eredményesen kíván tevékenykedni, annak nem csak kiváló gondolatokkal, érvekkel kell rendelkeznie, hanem tudnia kell, hogyan adja át azt megfelelően partnerének.

 

Kiknek ajánljuk?

Mindenkinek, akiknél a kommunikáció szerves részét képezi a munkatevékenységnek, és akik tudják azt, hogy a kommunikáció hatékonysága alapvető szerepet játszik a vállalat, a csapat és a közvetlen kollégák eredményességében.

 

A program célja, hogy a résztvevők:

  • Ismerjék meg saját kommunikációs stílusukat
  • Fejlesszék kommunikációs készségeiket és eszköztárukat
  • Legyenek képesek tudatosan, hitelesen és meggyőzően kommunikálni
  • Reagáljanak hatékonyan a másik fél kérdéseire ellenvetéseire

 

Témakörök:

  • A kommunikáció jellemzői, célja, szereplői, eszközei
  • Beszélő – téma – hallgató kapcsolata
  • Aktív figyelem
  • Kérdezéstechnika
  • Kommunikációs csapdák
  • Meggyőzőerő és hitelesség
  • Megfelelő szóhasználat a hatáskeltés érdekében
  • Időgazdálkodás